Chyba „Heslo schránky nelze resetovat“

Tato chyba může mít více příčin. Níže uvádíme jejich seznam.  

1. Emailové služby domény nejsou provozované společností Forpsi
  • Pokud si nejste jisti, kdo je poskytovatelem emailových služeb vaší domény, zkontaktujte správce domény (postmaster), pracovníka Vašeho IT oddělení, PC servisu nebo naší zákaznickou podporu.

2. Emailová adresa není správná
  • Zkontrolujte, zda jste v adrese neudělali překlep nebo zda schránka skutečně existuje

3. Adresa pro obnovení hesla není u schránky dosud zadána nebo není ověřena
  • Heslo schránky nelze v tomto případě přímo změnit.
  • Neznáte-li heslo ke schránce postmaster, požádejte správce domény (postmaster), pracovníka Vašeho IT oddělení nebo PC servisu o změnu hesla. Pokud vám byl při vytvoření schránky zaslán uvítací email, měli byste kontakt na tuto osobu nalézt zde.
    Poté zadejte adresu pro obnovení podle pokynů v naší znalostní bázi.

4. Správce domény (postmaster) deaktivoval možnost obnovení hesla poštovní schránky
  • Obraťte se na správce domény (postmaster), pracovníka Vašeho IT oddělení nebo PC servisu. Pokud vám byl při vytvoření schránky zaslán uvítací email, měli byste kontakt na tuto osobu nalézt zde.