Ve čtvrtek 18.10.2018 od 0:00 do 2:00 proběhne odstávka systému správy domén - v této době bude systém nedostupný. V uvedené době nebudou v intranetu dostupné informace související s registrem - stav kreditu, přehled faktur a expirovaných domén registrátora. Dále nebudou fungovat: - některé webové prezentace; - EPP, webový / unixový WHOIS a RDAP; - zobrazování seznamu registrátorů; - zakládání žádostí o authinfo, blokace, odblokace; - ověřování pomocí mojeID (výpadek v řádu...
Od 15.5. 21:00 do 16.5. 5:00 proběhne odstávka registračního systému. Dále nebude fungovat : - EPP; - zobrazování seznamu registrátorů; - zakládání žádostí o authinfo, blokace, odblokace; - editor profilu mojeID, rozhraní pro zakládání mojeID a přihlášení do doménového prohlížeče.
Dle dostupných informací se společnosti Tucows podařilo problémy vyřešit. Prozatím stále moniturují situaci a pokračují v kontrole. Služby by ovšem již měly běžet a fungovat. Děkujeme.
Dnes došlo k výpadku u registrátora nadnárodních domény společnosti TUCOWS. Na odstranění problému již pracují. Více informací zde: https://www.opensrsstatus.com/ Jakmile bude problém odstraněn, budeme Vás informovat. Všechny Vaše požadavky budou po skončení výpadku od nás odeslány. Děkujeme za pochopení.
Vážení zákazníci, ve středu 28.7.2017 budou mezi 6. a 7. hodinou ranní probíhat plánované práce na serveru zajišťujicím mailové služby. Během této doby budou zhruba 10 až 15 minut nedostupné služby IMAP a POP3. Děkujeme za pochopení.
Vlivem série krátkodobých výpadků dodávky elektrické energie došlo dnes v noci ke kompletnímu výpadku našeho datacentra. Pracujeme na obnově služeb, jakmile to bude možné, zanalyzujeme příčiny situace, která nastala. Všechny naše služby jsou od 8:15 hodin plně funkční. Fungují webhostingové služby. Emailové služby byly také už zprovozněny, ale servery jsou přetížené. Proto ještě mohou nastat problémy s přihlašováním do emailů přes webové rozhraní nebo prostřednictvím IMAP. Z...
Vážení zákazníci, z důvodu upgradu systému bude v noci ze soboty 29.4.2017 na neděli 30.4.2017 od 22:00 hod do půlnoci probíhat plánovaná odstávka portálu zákaznické podpory. Během této doby nebude dostupný Kontaktní formulář ani návody v naší Znalostní bázi. Své požadavky můžete posílat emailem na adresu info@grhosting.cz. Děkujeme za pochopení.
V noci z 11. 3. 2017 na 12. 3. 2017 bude prováděn přesun dat Vaší emailové schránky na nové datové úložiště založené na technologiích NetApp. Podrobnější informace naleznete v článcích znalostní báze na http://support.grhosting.cz/kb/a280/presun-dat-e-mailovych-sluzeb-na-nove-ulozist.aspx
Vážení zákazníci, v pondělí 18.4.2016 budou v době od 5:00 hodin probíhat plánované úpravy na serveru. Během plánovaných prací dojde k výpadku serveru, zhruba v rozmezí 10 minut, kdy nebudou dostupné služby na serveru.Děkujeme za pochopení.
Vážení zákazníci, dneS, ve středu 4.11.2015 od 14:00 do 14:30 bude probíhat plánovaná odstávka komunikačního portálu zákaznické podpory. V tuto dobu nebude dostupný Kontaktní formulář. Své požadavky můžete posílat emailem na adresu info@generalregistry.cz.Děkujeme za pochopen
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add st@generalregistry.cz to your trusted senders list in your email software.